PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
edukacja przedszkolna |
informatyka |
wychowanie przedszkolne |
rzeźba |
wychowanie fizyczne |
9:05-9:50 |
edukacja przedszkolna |
edukacja przedszkolna |
jęz. angielski |
edukacja przedszkolna |
edukacja przedszkolna |
10:00-10.45 |
edukacja przedszkolna |
edukacja przedszkolna |
edukacja przedszkolna |
jęz. angielski |
edukacja przedszkolna |
10:50-11:35 |
jęz. angielski |
edukacja przedszkolna |
edukacja przedszkolna |
edukacja przedszkolna |
edukacja przedszkolna |
11:45-12:30 |
wychowanie fizyczne 12.50-13.35 religia |
religia |
muzyka |
edukacja przedszkolna 12.50-13.35 robotyka |
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
edukacja wczesnoszkolna |
wychowanie fizyczne |
jęz. angielski |
edukacja wczesnoszkolna |
jęz. angielski |
9:05-9:50 |
|
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
wychowanie fizyczne |
robotyka |
10:00-10:45 |
edukacja wczesnoszkolna (gry i zabawy logiczne) |
informatyka |
wychowanie fizyczne |
laboratorium młodego przyrodnika |
rzeźba |
10:50-11:35 |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
język angielski |
edukacja |
11:45-12:30 |
język angielski |
religia |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
12:50-13:35 |
religia |
edukacja wczesnoszkolna |
muzyka |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
13:50-14:35 |
—— |
etyka |
—— |
—— |
etyka |
14:40-15:25 |
—— |
—— |
—— |
—— |
—– |
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
|
edukacja wczesnoszkolna |
język angielski |
wychowanie fizyczne |
język angielski |
9:05-9:50 |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
laboratorium młodego przyrodnika |
język angielski |
muzyka |
10:00-10:45 |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja |
edukacja |
religia |
10:50-11:35 |
wychowanie fizyczne |
wychowanie fizyczne |
edukacja wczesnoszkolna |
rzeźba |
edukacja wczesnoszkolna |
11:45-12:30 |
informatyka |
robotyka |
|
edukacja |
edukacja wczesnoszkolna |
12:50-13:35 |
jęz. angielski |
religia |
edukacja wczesnoszkolna |
|
edukacja wczesnoszkolna |
13:50-14:35 |
—— |
etyka |
—— |
—— |
etyka |
14:40-15:25 |
—— |
—— |
—— |
—— |
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
edukacja wczesnoszkolna |
jęz. angielski |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja |
edukacja |
9:05-9:50 |
|
wychowanie fizyczne |
język angielski |
rzeźba |
język angielski |
10:00-10:45 |
wychowanie fizyczne |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
wychowanie fizyczne |
religia |
10:50-11:35 |
język angielski |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna (gry i zabawy logiczne) |
edukacja |
edukacja wczesnoszkolna |
11:45-12:30 |
muzyka |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja |
edukacja wczesnoszkolna |
edukacja wczesnoszkolna |
12:50-13:35 |
robotyka |
religia |
informatyka |
edukacja wczesnoszkolna |
laboratorium młodego przyrodnika |
13:50-14:35 |
—— |
etyka |
—— |
—— |
etyka |
14:40-15:25 |
—— |
—— |
—— |
—— |
—– |
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
religia |
wychowanie fizyczne |
jęz. angielski N |
wychowanie fizyczne |
matematyka |
9:05-9:50 |
język polski |
wychowanie fizyczne |
godzina wychowawcza |
|
matematyka |
10:00-10:45 |
technika |
jęz. angielski |
religia |
matematyka |
język polski |
10:50-11:35 |
historia |
informatyka |
przyroda |
przyroda |
język polski |
11:45-12:30 |
jęz. angielski |
historia |
jęz. angielski |
jęz.hiszpański/ |
jęz. niemiecki/ |
12:50-13:35 |
matematyka |
język polski |
|
jęz. angielski |
muzyka/ |
13:50-14:35 |
informatyka |
matematyka |
_____ |
plastyka/ |
—— |
14:40-15:25 |
——- |
etyka |
——- |
——- |
etyka |
N – native speaker
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
religia |
wychowanie fizyczne |
przyroda |
wychowanie fizyczne |
informatyka |
9:05-9:50 |
historia |
wychowanie fizyczne |
jęz. angielski N |
|
jęz. polski |
10:00-10:45 |
jęz. polski |
historia |
religia |
jęz. angielski |
matematyka |
10:50-11:35 |
jęz. polski |
jęz. angielski |
jęz. angielski |
matematyka |
matematyka |
11:45-12:30 |
technika |
jęz. angielski |
jęz. polski |
jęz. hiszpański/ |
jęz. niemiecki/ |
12:50-13:35 |
godzina wychowawcza |
matematyka |
|
jęz. polski |
|
13:50-14:35 |
matematyka |
przyroda |
—— |
plastyka/ |
|
14:40-15:25 |
——- |
etyka |
____ |
——- |
etyka |
N – native speaker
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
matematyka |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski |
wychowanie fizyczne |
matematyka |
9:05-9:50 |
matematyka |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski |
wychowanie fizyczne |
religia |
10:00-10:45 |
informatyka |
muzyka |
jęz. angielski N |
plastyka |
geografia |
10:50-11:35 |
technika |
biologia |
jęz. angielski |
matematyka |
jęz. angielski |
11:45-12:30 |
jęz. hiszpański |
jęz. polski |
historia |
jęz. polski |
jęz. angielski |
12:50-13:35 |
historia |
matematyka |
|
jęz. polski |
|
13:50-14:35 |
—— |
——- |
—— |
religia |
|
14:40-15:25 |
——- |
etyka |
——- |
godzina wychowawcza |
etyka |
N – native speaker
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski |
jęz. polski |
9:05-9:50 |
wychowanie fizyczne |
jęz. angielski |
wychowanie fizyczne |
geografia |
jęz. polski |
10:00-10:45 |
matematyka |
biologia |
jęz. polski |
muzyka |
historia |
10:50-11:35 |
matematyka |
matematyka |
matematyka |
jęz. angielski |
matematyka |
11:45-12:30 |
technika |
jęz. niemiecki |
jęz. angielski N |
biologia |
religia |
12:50-13:35 |
jęz. niemiecki |
informatyka |
jęz. angielski |
plastyka |
——- |
13:50-14:35 |
jęz. angielski |
historia |
godzina wychowawcza |
——- |
|
14:40-15:25 |
_____ |
——- |
——— |
——— |
——— |
15:30-16:15 |
etyka |
etyka |
N – native speaker
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
wychowanie fizyczne |
jęz. angielski |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski |
plastyka |
9:05-9:50 |
wychowanie fizyczne |
jęz. angielski |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski |
godzina wychowawcza |
10:00-10:45 |
matematyka |
jęz. polski |
matematyka |
matematyka |
jęz. angielski |
10:50-11:35 |
matematyka |
historia |
jęz. polski |
geografia |
muzyka |
11:45-12:30 |
jęz. polski |
chemia |
religia |
jęz. angielski |
matematyka |
12:50-13:35 |
jęz. polski |
matematyka |
jęz. angielski N |
fizyka |
informatyka |
13:50-14:35 |
jęz. hiszpański/ |
geografia |
fizyka |
chemia |
jęz. hiszpański/ |
14:40-15:25 |
biologia/ |
religia |
_____ |
historia |
biologia/ |
15:30-16:15 |
etyka |
etyka |
N – native speaker
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski |
wychowanie fizyczne |
jęz. angielski |
jęz. polski |
9:05-9:50 |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski |
wychowanie fizyczne |
matematyka |
plastyka |
10:00-10:45 |
geografia |
jęz. angielski |
jęz. polski |
jęz. polski |
matematyka |
10:50-11:35 |
historia |
matematyka |
matematyka |
jęz. polski |
informatyka |
11:45-12:30 |
matematyka |
matematyka |
religia |
fizyka |
godzina wychowawcza |
12:50-13:35 |
jęz. angielski |
historia |
fizyka |
chemia |
|
13:50-14:35 |
jęz. hiszpański/ |
chemia |
jęz. angielski N |
muzyka |
biologia/ |
14:40-15:25 |
biologia/ |
religia |
jęz. angielski |
——- |
jęz. niemiecki/ |
15:30-16:15 |
etyka |
etyka |
N – native speaker
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
|
8:15-9:00 |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski/ |
wychowanie fizyczne |
jęz. polski/ |
jęz. polski |
9:05-9:50 |
wychowanie fizyczne |
matematyka/ |
wychowanie fizyczne |
|
jęz. polski |
10:00-10:45 |
jęz. angielski |
matematyka |
matematyka |
matematyka |
matematyka |
10:50-11:35 |
jęz. hiszpański |
jęz. angielski |
jez. angielski N |
chemia |
edb |
11:45-12:30 |
wos |
jęz. angielski |
fizyka |
godzina wychowawcza |
|
12:50-13:35 |
jęz. polski |
chemia |
|
jęz. hiszpański |
religia |
13:50-14:35 |
jęz. polski |
fizyka |
jęz. angielski |
wos |
geografia |
14:40-15:25 |
historia |
biologia |
—— |
religia |
—— |
15:30-16:15 |
etyka |
etyka |
N – native speaker
Szukasz szkoły, która kompleksowo zajmie się Twoim dzieckiem, oraz zapewni mu optymalny i harmonijny rozwój, z poszanowaniem jego indywidualnych potrzeb i zainteresowań, rozwijającej kompetencje społeczne i umiejętności praktycznego myślenia, kształtującej uniwersalne postawy, utrwalającej właściwe wzorce, gdzie dziecko czuje się bezpieczne, wartościowe i szanowane?
Zapraszamy!