Rekrutacja
Regulamin:REGULAMIN REKRUTACJI I KARTA ZGŁOSZENIA NA ROK SZKOLNY 2022/2023
Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydata, rodziców/opiekunów prawnych
Przyjmuję do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 2016: L.119/1), dalej zwane RODO:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Integracyjna Społeczna Szkoła Podstawowa nr 18 im. gen. bryg. A. E. Fieldorfa z siedzibą przy ul. Spacerowej 3 w Milanówku (kod pocztowy: 05-822), tel.: (22) 758 32 44, adres e-mail: info@szkolamilanowek.pl. reprezentowana przez dyrektora szkoły.
- Pani/Pana dane osobowe oraz dane Pani/Pana dziecka przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, o którym mowa w art. 130 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, podstawa art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO na podstawie art. 149 i 150 ustawy
z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe, które określa treść wniosku o przyjęcie do szkoły oraz wykaz załączonych dokumentów, a także art. 160, który określa zasady przechowywania danych osobowych kandydata i dokumentacji postępowania rekrutacyjnego. - Odbiorca danych osobowych zawartych we wniosku mogą być organy administracji publicznej uprawnione do uzyskania takich informacji na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 160 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, z którego wynika, że dane osobowe kandydatów zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęszcza do szkoły, zaś dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone
w celach postępowania rekrutacyjnego są przechowywane w szkole przez okres roku, chyba, że na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem. - W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz danych Pani/Pana dziecka mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych oraz o kopię danych, sprostowanie danych, usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie, ograniczenie przetwarzania. W ramach prowadzenia procesu rekrutacji dane nie są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO, zatem prawo do wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje. Podobnie ze względu na fakt, iż jedyną podstawą prawną
w procesie naboru są przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit c RODO) nie przysługuje prawo do przenoszenia danych. - Może Pani/Pan wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych lub danych Pani/Pana dziecka narusza przepisy prawa.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w postępowaniu rekrutacyjnym do szkoły oraz umożliwia korzystanie z uprawnień wynikających
z kryteriów rekrutacji w szczególności z przepisów podanych w pkt 2. - Pani/Pana dane osobowe oraz dane Pani/Pana dziecka nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie będą profilowane. Nie będą także przekazywane do państwa trzeciego. - Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Prosimy o kontakt na adres mailowy: IOD@szkolamilanowek.pl lub listownie na adres podany w punkcie 1 z informacją, że wiadomość jest adresowana do inspektora ochrony danych.